Actualidade en Obras e Medioambiente Actualidade en Obras e Medioambiente
CALEFACCIÓN ESTUFAS DE PELLETS ESCOLA DE CHENLO

O Concello de Dodro, con cargo á subvención de Equipamento térmico de biomasa para o ano 2017, cofinanciada co Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo Feder-Galicia 2014/2020, instalou Calefacción mediante estufas de pellets na Escola Unitaria de Chenlo , co fin de mellorar o sistema de calefacción deste local.

Plan Renove de Fiestras

Obxecto: renovación de fiestras que separen estancias calefactadas do exterior pola compra de novas fiestras

Axuda: máximo 5.000 € / vivenda unifamiliar e 100.000 € / edificio do sector terciario

En todo caso, a subvención non poderá superar o 25 % do custo total da obra

PDF actuacións subvencionables

Solicitude: o comprador dirixirase a unha entidade colaboradora adherida a esta iniciativa.

No concello de Dodro, empresa SISTALGON, S.L.

Prazo: desde o 16 de decembro ata o esgotamento de crédito

Máis información en http://www.inega.es

Curso de condución eficiente

A Concellaría de Desenvolvemento local de Dodro convoca un curso gratuíto de CONDUCIÓN EFICIENTE de vehículos turismo co fin de protexer o medio ambiente e de que, ademais, aplicando as técnicas de condución eficiente permitiranlle:
* Aforrar un 15% de combustible
* Aforrar en gastos de mantemento
* Reducir as emisións contaminantes

Obxectivos

Realizar un uso máis racional do vehículo e ofrecer un novo estilo de condución. Características do curso Dirixido a condutores interesados en aprender como conducir de xeito eficiente e económico. Teñen 2 horas de duración e ofrecen contidos teóricos e prácticos. As roldas de condución terán unha duración aproximada de 15 minutos por persoa e levaranse a cabo nun percorrido urbano, aproximadamente de 5 a 7 km , con elementos representativos da circulación na cidade. O curso contará con monitores expertos que explican as técnicas ao volante para aproveitar a eficiencia enerxética dos vehículos actuais. O alumno terá a posibilidade de comparar a influencia das técnicas de condución eficiente no consumo de combustible mediante unha proba práctica antes e logo da sesión teórica.

Inscrición

O único requisito é dispoñer de carné tipo B, ser condutor habitual. O día do curso terán que levar unha fotocopia do permiso de conducir.

Máis información e inscrición: 981 80 24 72
datas: venres 17 de setembro de 10:00-12:00 e de 12:00-14:00 horas
número de prazas: 8 por rigoroso orde de inscrición

Leader, Programa 2007-2013

O Leader é un conxunto de medidas do Programa de Desenvolvemento Rural (PDR) de Galicia 2007-2013 que se executa baixo metodoloxía LEADER (Ligazóns Entre as Actividades de Desenvolvemento da Economía Rural). Esta metodoloxía vén sendo impulsada pola Unión Europea desde 1991 para descentralizar as políticas de desenvolvemento rural, de xeito que o territorio rural deixe de ser un simple destinatario  para converterse en protagonista do seu propio desenvolvemento.

Grupo Asociación de Desenvolvemento Local Deloa
Territorio elixible:

Concellos de: Padrón, Rois, Dodro, Rianxo, Boiro, Pobra do Caramiñal, Riveira, Porto do Son, Lousame, Outes, Noia e Muros.

Quén pode participar:
Os proxectos poderán ser promovidos por:

Persoas físicas

Persoas xurídicas de carácter privado: sociedades laborais, mercantís ou civís,  sociedades agrarias de transformación, cooperativas, asociacións e fundacións

Entidades públicas de carácter local ou comarcal: concellos, mancomunidades, consorcios e entidades dependentes das anteriores

Comunidades de montes veciñais en man común e as súas mancomunidades

Prazo de presentación de solicitudes: desde o 26 de outubro de 2009 ata o 1 de setembro de 2013

Os modelos normalizados para a presentación das axudas atópanse a disposición dos/as promotores nas oficinas do GDR (DELOA PADRÓN: Lugar de la Esclavitud, s/n   DELOA NOIA: Rúa Frei Lois Rodríguez, 9-baixo), e na web .www.deloa.es

Nun primeiro contacto o/a promotor describirá a idea de proxecto, na orde de identificar a axuda máis vantaxosa segundo as características do mesmo, e deste xeito confrontar se o programa Leader é o mais axeitado.

As Iniciativas deben encadrarse nalgunha das seguintes medidas:

A/ Aumento da competitividade do sector agrario e forestal
B/ Melloras medioambientais e do contorno rural
C/ Diversificación da economía rural e mellora da calidade de vida

Límites de axuda pública máxima:

Proxectos Produtivos

A porcentaxe máxima de axuda será do 45% do gasto subvencionable.

Importe máximo de axuda: o especificado no Réxime de Axudas.

Proxectos Non Produtivos

A porcentaxe máxima de axuda será de ata ó 100% do gasto subvencionable.

Importe máximo de axuda: o especificado no Réxime de Axudas.

GUÍA EN PDF COMPLETA*

Máis información: oficinas GDR e na web www.deloa.es

_____

*A guía está comprimida dentro dun arquivo .zip. Se necesita un programa para abrir o arquivo e acceder ao ficheiro da guía, recomendámoslle Peazip (descarga en http://peazip.sourceforge.net/)

Inauguración do Roteiro literario Pensa Nao

roteiroEn terra de grandes das letras como Dodro e como homenaxe á novela de Anxo Angueira ambientada nos anos 30, a Concellaría de Desenvolvemento local inaugura un roteiro literario polos seus escenarios literarios.
Partiremos de Manselle ás 10.00 h e recolleremos velas ás 12.30 en Bexo.

Para os 50 primeiros que cheguen ao Souto, haberá un agasallo... así que, a non perder de vista a xornada.