Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade
Saída ao cine cos maiores de Dodro

No día de onte, 29 de abril, a Aula de Formación Permanente da concellaría de Igualdade e Benestar do concello de Dodro organizou unha saída ó cine para as persoas maiores de Dodro, que nalgún caso asistían por primeira vez a unha sala de cine.

Nesta ocasión, con moito éxito de participación,  foi para ver "Al final de camino"  nos cines de Área Central en Santiago.

A experiencia resultou moi gratificante e todas se mostran dispostas a repetir. Esta é unha máis das actividades que se organizan para maiores a través da Aula de Formación Permanente, xunto cos Obradoiros de Alfabetización e os de Estimulación da Memoria. Para o próximo mes , e como peche do curso, está previsto unha saída á Coruña para visitar a Casa dos Peixes.

Viaxe ao Carballiño

Última actividade organizada pola concellaría de Igualdade e Benestar do concello de Dodro, en colaboración coa Vicepresidencia da Igualdade e do Benestar.

Pasamos a fin de semana na residencia de tempo libre do Carballiño, visitando diferentes lugares da comarca, como se ve nas fotos: a pequena vila de Pazos de Arenteiro, unha bodega dun colleiteiro do ribeiro...etc. Así tivemos ocasión de propiciar  momentos lúdicos e de encontro persoas de distintas edades e lugares do concello, que dada a súa dispersión teñen poucas oportunidades de compartir.

As visitas estiveron en todo momento guiadas por un guía da localidade, e contamos co acompañamento de dúas educadoras do concello, así como da concelleira responsable Victoria Rei.