Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade
IV RUTA DE TAPAS

A vindeira fin de semana do 16, 17 e 18 de marzo IV Ruta de Tapas!

Os pasaportes poderás recollelos nos locais participantes e nas dependencias municipais.

Sela o teu pasaporte, escolle a mellor tapa e entra no sorteo de dúas fins de semana nunha casa de turismo rural.

EXCURSIÓN A SALAMANCA

Excursión a Salamanca os días 14 e 15 de abril. Custo 125€ por persoa. Inscricións no departamento de servizos sociais do 12 ao 19 de marzo.

DIA INTERNACIONAL DA MULLER

Este venres ás 20h celebramos na Paxareira o Día Internacional da Muller. Invitámovos a todas e todos a asistir ao acto no que haberá sorpresas e contaremos coa actuación de Fani Triana.

TALLER DE EDUCACIÓN EMOCIONAL

Ponse en marcha dun Taller de Educación Emocional  dirixido a rapaces/as de 12 a 15 anos.

A través desta iniciativa preténdese que os rapaces/as aprendan a recoñecer e controlar as emocións (rabia, enfados, etc.), melloren a súa autoestima e traballen na adquisición de valores (responsabilidade, cortesía e empatía entre outros), aprendan a empregar técnicas de autocontrol para evitar os enfrontamentos (ser capaz de controlarse a un mesmo, de pensar antes de actuar), coñezan técnicas para resolver os conflitos (negociación, mediación, etc.) e aprendan a tomar as decisións de unha forma adecuada.

Esta actividade será levada a cabo por unha psicóloga que empregará unha metodoloxía activa e lúdica e buscará que a mocidade participante reflexione sobre os valores humanos esenciais.

A actividade será todos os luns de 17 a 19 horas dende o 12 de marzo ata o 18 de xuño e será gratuíta. A inscrición pode formalizarse no Departamento de Servizos Sociais dende o 26 de febreiro ata o 2 de marzo.

CABALGATA DE REIS 2.017

As Súas Maxestades os Reis Magos xa están de camiño a Dodro!! Chegarán o vindeiro venres día 5 ás 17 h ao Polideportivo municipal para percorrer as rúas do concello e logo recibir a todas as nenas e nenos do concello e escoitar as súas peticións na Praza do Concello.

Esperanos unha noite máxica chea de ilusión.