Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade
ANDAINA NOCTURNA

Andaina nocturna ruta "A Paxareira" o venres 22 de xuño ás 22:30h. Inscricións no departamento de servizos sociais do 13 ao 20 de xuño.

EXCURSIÓN A CORUÑA CIDADE

O venres 22 de xuño con visita panorámica, Acuario, Torre de Hércules, Praza María Pita,...

Custo 17€. Inscricións do 7 ao 14 de xuño en persoa no departamento de servizos sociais.

Terá preferencia o alumnado dos Talleres de Menoria.

PROGRAMA TURISMO IMSERSO

Programa Turismo Imserso para a temprada 2018/19.

Máis información no departamento de servizos sociais.

PROGRAMA DE APOIO PSICOLÓXICO Á MULLER

O Concello de Dodro a través da concellería de Servizos Sociais e Igualdade pon en marcha un “Programa de apoio psicolóxico á muller”.

O programa está destinado a todas as mulleres de Dodro que, polas súas circunstancias vitais, poidan precisar atención psicolóxica individualizada. Trátase, por tanto, dun recurso especializado na saúde mental da muller a través do que se busca a recuperación e a mellora do seu estado emocional. O programa estará vixente ata o 31 de xullo do presente ano.

Este programa engloba a atención psicolóxica de todas aquelas mulleres que:

-Sexan afectadas por situacións de violencia de xénero

-Sufrisen unha violación ou abuso sexual e precisen de axuda para tratar de superar o dano sufrido.

-Sexan afectadas por unha situación de violencia doméstica e/ou laboral

-Cursen unha enfermidade que lle repercuta negativamente no seu estado de ánimo.

-Pasen por un período de dó e precisen axuda para superar o sufrimento.

-Presenten un estado de ánimo caracterizado pola apatía, a tristeza e o abatemento.

-Manteñan un estado elevado de ansiedade e estrés a maior parte do tempo.

-Atravesen unha situación de separación ou divorcio e precisen consello e apoio emocional.

-Presenten calquera outra situación ou dificultade que afecte negativamente na súa vida persoal, familiar, social ou laboral, e sexa susceptible de mellorar con unha atención psicolóxica especializada.

O programa será desenrolado por unha psicóloga especializada quen determinará o número de sesións e duración das mesmas que variará en función do caso. É un programa de atención individualizada que se levará a cabo no despacho profesional sito no departamento de servizos sociais ou no domicilio da persoa beneficiaria en función da necesidade de cada caso.

ESCOLA DE VERÁN 2.018

O vindeiro luns día 28 abre o prazo para solicitar praza na Escola de Verán. As solicitudes deberán presentarse no rexistro xeral do concello.

As bases e anexos están colgados no apartado de servizos sociais e igualdade en Información de interese e no taboleiro de anuncios do concello.