Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade Actualidade en Servizos Sociais e Igualdade
CABALGATA DE REIS 2.017

As Súas Maxestades os Reis Magos xa están de camiño a Dodro!! Chegarán o vindeiro venres día 5 ás 17 h ao Polideportivo municipal para percorrer as rúas do concello e logo recibir a todas as nenas e nenos do concello e escoitar as súas peticións na Praza do Concello.

Esperanos unha noite máxica chea de ilusión.

DATAS DE RECOLLIDA NO ROUPEIRO MUNICIPAL

OBRADOIRO DE ADORNOS DE NADAL

Aberto a toda a poboación os días 13, 14 e 15 de decembro de 19 a 21h. Inscricións no departamento de servizos sociais até o 12 de decembro.

SEMANA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Na Semana contra a Violencia de Xénero Dodro quere amosar o seu firme compromiso coa erradicación da violencia machista.
Haberá diversas actividades para os alumnos da ESO e os dos talleres de memoria, a presentación dun monolito e o flashmob no que participaron máis dunha centena de veciños e remataremos a semana coa concentración de repulsa en Padrón dos tres concellos da comarca do Sar.

CAMPAÑA RECOLLIDA DE XOGUETES

Podes depositalos no departamento de servizos sociais de 9 a 14h.