Actualidade en Deportes Actualidade en Deportes
EXCURSIÓN ÁS ILLAS CÍES

O Concello de Dodro organiza unha excursión ás Illas Cíes para o vindeiro 8 de xullo.

A inscrición será dende o lúns 26 ata o xoves 29 de xuño en horario de 09.00 a 13.00 horas na oficina de deportes sita no Pavillón Polideportivo Municipal. A inscrición será por riguroso orde de solicitude.

EXHIBICIÓN ESCOLAS DEPORTIVAS MUNICIPAIS 16/17

Na tarde deste xoves 15 de xuño celebráronse as exhibicións das "Escolas Deportivas Municipais 16/17".
Os grupos de iniciación ó fútbol, patinaxe e baile deportivo deleitaron a familiares e amigos que se deron cita no Pavillón Polideportivo Municipal para ver as evolucións e aprendizaxes dos grandes deportistas que se esforzaron durante todo o curso.

Grupo de Baile Deportivo

Grupo de Patinaxe

Grupo Iniciación ó Fútbol

Grupo de Iniciación ó Fútbol

PROBA MÁSTER CONCELLO DE DODRO-FESBA

O Concello de Dodro e o Club Cilcista Padronés organizan coa colaboración de Fesba unha proba ciclista de carácter federado o vindeiro 1 de xullo.
Poderan participar ciclistas federados nas categorías Junior, Master 30, 40, 50 e 60.

REMATAN AS ESCOLAS DEPORTIVAS MUNICIPAIS 2016/2017

Esta semana do 12 ó 16 de xuño rematan as Escolas Deportivas Municipais . O xoves 15 a partir das 18.00 horas celebrarase unha exhibición de varias actividades. Será na pista do Pavilón Polideportivo Municipal.

EXCURSIÓN AQUAPARK DE CERCEDA

A Concellería de Deportes organiza unha excursión ó Aquapark de Cerceda que será o vindeiro venres 30 de xuño.

A saída será dende a praza do concello ás 11.00 horas e o regreso está previsto ás 20.00 horas.

A inscrición será dende o lúns 19 ó venres 23 de xuño por riguroso orde de chegada. Está aberto a toda a poboación.