Actualidade en Deportes Actualidade en Deportes
PROGRAMA GOZA DO ULLA 2017 "RUTA AS BRAÑAS DE LAÍÑO"

Dentro do programa "Goza do Ulla 2017", o Concello de Dodro celabra a ruta de sendeirismo "As Brañas de Laiño".

Será o vindeiro 30 de setembro con saída dende o Pazo de Lestrobe para percorrer unha distancia de 15 km ó longo do río Ulla ó seu paso por Dodro.

A inscrición formalizarase no Departamento de Deportes e estará aberta ata o día da ruta.

ESCOLAS DEPORTIVAS MUNICIPAIS 2017/2018

Anúnciase unha nova edición das Escolas Deportivas Municipais. O curso 2017/2018 comezará o 2 de outubro. As inscricións abriranse o vindeiro 18 de setembro.

O tríptico informativo e a ficha de inscrición pode consultarse e descargarse pinchando AQUÍ.

PROBA MÁSTER CONCELLO DE DODRO-FESBA

Na trarde deste sábado 1 de xullo celebrouse a Proba Máster Concello de Dodro-Fesba.
Logo de percorrer 83 km, o gañador nun axustadísimo sprint foi Francisco J. Iglesias do Supermercados Froiz.
Por categorías os campións foron:
Máster 30: Rubén Fernández ( Norinver Cycling Team )
Máster 40: Francisco J. Iglesias ( Supermercados Froiz )
Máster 50: Javier De La ( Norinver Cycling Team )
Junior: Guillermo Mallo ( Autronic Club Ciclista )
Na entrega de trofeos estiveron o concelleiro de Deportes do Concello de Dodro Sergio Boga e o xerente de Fesba Gonzalo Tubío.

APRÁZASE A EXCURSIÓN Ó AQUAPARK DE CERCEDA

Dende a Concellería de Deportes infórmase de que a excursión ó Aquapark de Cerceda programada para este venres 30 de xuño se apraza por mor da previsión de choiva e se fixa como nova data o vindeiro venres 7 de xullo.

ASIGNACIÓN DE PRAZAS CAMPAMENTOS DEPORTIVOS DE VERÁN DEPUTACIÓN DA CORUÑA 2017