Actualidade en Cultura, Voluntariado e Asociacionismo Actualidade en Cultura, Voluntariado e Asociacionismo
COLABORACION NO SERVIZO DE VOLUNTARIADO XUVENIL

ENTROIDO CULTURAL

Chegou o ENTROIDO á Casa da Cultura!!

Os días 12, 13 e 14 de Febreiro, en horario de 10:00 h a 13:00 h, na Casa da Cultura de Dodro, para nen@s de 5 a 12 anos, ENTROIDO CULTURAL, con obradoiro e disfraces, o entroido no mundo, xogos... e moita moita diversión!

Inscríbete ata o día 7 de febreiro!

#dodro #concellodedodro #entroido #entroidododro #entroido2018

FESTA DE NADAL!

Este venres día 22, ás 18:00 h na Paxareira, FESTA DE NADAL!!

Haberá maxia circense co PAIASO PIRULETA, e o mesmísimo Papá Noel estará para recoller as peticións dos nenos e nenas e repartir lambetadas.

AGARDÁMOSTE!!

#dodro #concellodedodro #dodronadal #nadal2017

ACTO DE ENTREGA XXX PREMIO DE POESÍA EUSEBIO LORENZO BALEIRÓN

O 16 de decembro, ás 17:30 horas, no CPI Eusebio Lorenzo Baleirón, XXX Edición do Premio de Poesía do mesmo nome.

Presentarase a obra gañadora da pasada edición, " Se pedra na Brétema" de Ramón Blanco Fernández, e contaremos coa actución musica do grupo vocal "Entrelas".

CONCILIA NADAL NA CASA DA CULTURA

Os días 26,27,28 e 29 de decembro, e 2,3 e 4 de xaneiro, a conciliación da vida laboral e familiar volve a ser un dos puntos fundamentais da programación do Nadal 2017.

Incríbete XA na Casa da Cultura, e disfruta de obradoiros, pelis, contacontos...