Actualidade en Cultura, Voluntariado e Asociacionismo Actualidade en Cultura, Voluntariado e Asociacionismo
FESTA DE NADAL!

Este venres día 22, ás 18:00 h na Paxareira, FESTA DE NADAL!!

Haberá maxia circense co PAIASO PIRULETA, e o mesmísimo Papá Noel estará para recoller as peticións dos nenos e nenas e repartir lambetadas.

AGARDÁMOSTE!!

#dodro #concellodedodro #dodronadal #nadal2017

ACTO DE ENTREGA XXX PREMIO DE POESÍA EUSEBIO LORENZO BALEIRÓN

O 16 de decembro, ás 17:30 horas, no CPI Eusebio Lorenzo Baleirón, XXX Edición do Premio de Poesía do mesmo nome.

Presentarase a obra gañadora da pasada edición, " Se pedra na Brétema" de Ramón Blanco Fernández, e contaremos coa actución musica do grupo vocal "Entrelas".

CONCILIA NADAL NA CASA DA CULTURA

Os días 26,27,28 e 29 de decembro, e 2,3 e 4 de xaneiro, a conciliación da vida laboral e familiar volve a ser un dos puntos fundamentais da programación do Nadal 2017.

Incríbete XA na Casa da Cultura, e disfruta de obradoiros, pelis, contacontos...

INICIO DOS SERÁNS DE TRABALLOS ARTESANAIS E LABORES CON FÍOS 2017/2018

Onte dia 6 de novembro iniciouse na Casa da Cultura de Dodro, unha nova edición do curso SERÁNS DE TRABALLOS ARTESANAIS E LABORES CON FÍOS. Unha nova edición que conta con novas incorporacións, ademáis das alumnas habituais. Unha actividade que se desenvolverá tódolos luns de 19:00 a 21:00 h na Casa da Cultura ata o día 9 de xullo de 2018.

Noraboa a todas porparticipar un curso máis!

MAGOSTO NO CONCELLO DE DODRO