Actualidade na alcaldía Actualidade na alcaldía
Resolución da Alcaldía pola que a partir de hoxe o rexistro non abrirá os sábados

Rubén Gómez Rial, veciño de Teaio e campión do mundo

O padeeiro dodrense fíxose coa medalla de outro na Copa do Mundo de maratón de piragüismo que tivo lugar esta pasada fin de semana no río Tíber de Roma

Rubén Gómez que competiu na categoría C-1 xuvenil conqueriu o sábado pola mañá do último día 25, facerse coa medalla de ouro culminando así unha gran tempada que xa tivo os seus precedentes no Campionato de España de maratón celebrado a principios de mes, no que conseguiu facerse coa segunda posición. A proba consistiu en cubrir 17,2 kilómetros distribuídos en catro voltas con outros tantos porteos.

A selección española de maratón a cargo do técnico Juan Carlos Rodríguez obtivo ademais outras 5 medallas, dúas de outro, dúas de prata e unha de bronce.Delas nada menos que 4 medallas corresponden a palistas do equipo As Torres-Romaría Vikinga.

O Concello quere manifestarlle a Rubén a súa felicitación polo logro, que recoñece o seu esforzo. Esperamos ter a ocasión de felicitalo persoalmente en canto sexa posible.

Dodro xa ten dous campións do mundo.